Totaal aantal pageviews

dinsdag 26 april 2011

Jankjoden & mekkermoslims

Wij willen graag gediscrimineerd worden. En wij zijn verschrikkelijk zielig. “Het is belachelijk! We mogen niet meer ritueel slachten!” Dat werd mij als eerst toegeschreeuwd. Ik vroeg mij even af wat er aan de hand was. Maar haalde al gauw mijn schouders op en ging verder met de dagelijkse beslommeringen. Even later werd het geschreeuw al iets meer genuanceerd. Nuance is heel belangrijk in zulke gewichtige zaken. We mochten nog wel ritueel slachten. We mochten alleen niet meer onverdòòfd ritueel slachten. Klinkt toch al heel anders. De klappen kwamen deze keer niet eens van rechts. De klappen kwamen van links en toen Islamitisch Nederland wilde ontwijken, mepte rechts ook nog een keer. Ver-schrik-ke-lijk. Verschrikkelijk. Gelukkig, WIJ kregen dit keer bijstand van hunnie. Sam en Moos schoten ook even uit hun slof. Ik weet niet zeker of ik ergens de woorden abject en infaam langs heb horen komen. Dit kan ik ook alleen gedacht hebben. Ik was geboeid. Wat gaat er gebeuren? Hoe gaan we dit oplossen? Ik ging eens even opzoeken hoe de spreekwoordelijke vork in de steel zit.

Onverdoofd slachten mag niet meer. Slachten mag nog wel. Men neme dus een koe. Een verdovingspistool. Een ritueel slagertje. En tot slot het boek ‘Ritueel Slachten voor Dummies.’ Moet lukken. Ik vroeg mij serieus af : “Wat is er nou mis met verdoofd slachten? Hoezo mag verdoofd slachten niet?” Ik aan het lezen geslagen in de Koran. Lezen en nog meer lezen. Ik las mij een slag in de rondte. Maar vinden deed ik het niet. Verre van. Ik stuitte op dingen als 5:5: "Alle goede dingen zijn u deze dag geoorloofd. Het voedsel der mensen van het Boek (christenen en joden) is u geoorloofd en uw voedsel is hun toegestaan." Ik wist het echt even niet meer. Moest het mij nou per se zo moeilijk gemaakt worden? Nergens vond ik dan maar ook enige reden waarom verdoofd slachten niet mag. Ik begreep dat er toen nog geen verdoofd slachten bestond. Maar er stonden ook geen zaken vermeld als: ‘Gij zult het dier extra veel pijn doen’ of ‘Gij zult op de meest sadistische manier het dier slachten.’

Uiteindelijk –na nog veel meer lezen- kreeg ik dan een antwoord. Het mag niet omdat ze bang zijn –ja, echt bang zijn- dat het dier tijdens het verdoven al komt te overlijden. Niet omdat het niet mag. Ze hebben dus zelf gewoon een reden verzonnen om weer in het verdomhoekje te kunnen gaan staan. Om weer te kunnen roepen: “Oh wat zijn we zielig en ongewenst in Nederland.” Gewoon expres in het hoekje gaan staan waar de klappen vallen, om daarna samen met Joods Nederland te gaan bitchen dat je geslagen bent. Waarom betrekken de media niet gewoon altijd de islam erbij? Hebben we graag. Elke discussie die tegenwoordig plaatsvindt relateren wij gewoon aan de islam. Is toch veel makkelijker? Dan zijn wij ten minste ALTIJD zielig, zoals we dat graag willen. Dan hoeven daar niet meer over te twijfelen. Zielig gevonden worden is tenslotte toch waar het allemaal om draait. We hebben al zo zwaar met een idioot als Geert Wilders in Nederland en nu keert zelfs de Partij voor de Dieren zich tegen ons.

Mijn eindconclusie is dus eigenlijk gewoon: slacht gerust verdoofd, lieve slachters. Doe het wel voorzichtig en geef het dier niet meteen een overdosis. Dan gaat het dus mis en dan moet je die koe weer verkopen aan Nederlands slachthuis. Maak je verlies en ga je failliet. Ik denk dat wij met het verdoofd slachten gewoon allemaal blij moeten zijn. Dieren minder pijn. Partij van de Dieren blij. Moslims aangepakt. Wilders blij. Moslims hebben nog halalvlees. Moslims blij. Kan het nog beter?

2 opmerkingen:

  1. Joden zijn wel gebasht, die mogen ÉCHT niet verdoofd slachten.. Wij begonnen gewoon wat te kraaien, omdat de gemiddelde Moslim zich jammer genoeg niet meer verdiept in het geloof, maar ten nauwer nood alles aanneemt, en daarnaast gewoon lekker hard wil huilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kort samengevat: Bladibladibla. Slecht onderzoek gedaan; Je hebt alleen in de Koran gelezen en je hebt je niet eens verdiept in wat 'het Boek' erover zegt. Daarbij ben je volledig voorbij gegaan aan de Talmud en de Misjna. Kortom: Blaatstuk dat op slecht onderzoek is gebaseerd!

    Waarom niet verdoofd slachten? Omdat onverdoofd slachten dé natuurlijke manier is om een dier om het leven te brengen en er geen residu in het vlees achter blijft.

    BeantwoordenVerwijderen