Totaal aantal pageviews

woensdag 13 oktober 2010

Dank betuigingen

Klik op foto voor groot formaatIk wil graag de gene bedanken die mij op het idee bracht om deze blog te beginnen. Één van de weinige die in mij gelooft en de bus elke dag voor mijn huis neemt, en mij dan te laat smst dat ze in de bus zit. De gene die ik beschreven heb in een andere blog en niet zo gelukkig was met deze beschrijving. De gene die waardering van de gehele Nederlandse samenleving verdient. De gene die mij hielp bij het vergeten van één van de grootste liefdes in mijn leven. De gene die dagelijks de moeite nam naar mijn onzin te luisteren. De gene die mij vaker heeft afgewezen dan ik durfde te dromen. De enige die een Blackberry heeft zonder te kunnen pingen. De gene die voor mij een mcdonalds glas meenam als cadeautje. De gene die haar laptop kapot heeft laten gaan en nu een laptop van een huisgenootje steelt om mijn blogs te kunnen lezen. De gene die ik ontroer met mijn goede geheugen. De gene die een Audi A3 als business auto van het jaar ziet en droomt die ooit te krijgen. De gene die nu dag en nacht bezig is rare koelies te weren. De gene die op één dag meer gekke dingen meemaakt dan sommige mensen in een jaar. De gene die tot op de dag voor haar vertrek een wereldstekker vergat te kopen. De gene naar wie ik uit kijk dat ze op msn komt. De gene die mij aanspoorde om mijn blog ook te promoten, want je kunt wel schrijven maar als niemand het leest heb je er niks aan. De gene die net als Youri van Gelder een verslaving heeft alleen is het YumYum Shrimp. De gene die salsadansen in een salsaland heeft geleerd. De gene die mij dagelijks confronteert met mijn bebaarde gezicht. De gene die altijd mijn wonden probeert te zalven. De gene die de leukste bijnaam heeft verzonnen voor mijn ex. De gene over wie ik waarschijnlijk niet uitgepraat raak maar ontzettend bedankt voor al je steun en je luisterend oor. Ik mag je, ik hou van je, ik heb liefde voor je en om in onze eigen terminologie te blijven NWLY, NTB, en al die andere gekkigheden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten