Totaal aantal pageviews

woensdag 13 oktober 2010

Wat een mallerd die Ahmed

Die arme Marcouch,



Het is ook niet gemakkelijk voor hem. Hij is Marokkaan en wil hoe dan ook geaccepteerd worden in Nederland. Hoe dat te realiseren?

Ali B. is gaan rappen en mocht de koningin een handje geven. Achie dacht dat kan ik beter. Hoe kan ik in de buurt komen van de koningin, ik wil haar ook een handje geven. Hij ging er bij voorbaat van uit dat hij dan ook rijk zou worden. Zijn kromme Marokkaanse gedachtegang kwam maar tot één conclusie. De conclusie was simpel. Ik moet en zal ook beroemd worden. Waar het de in Marokko geboren politicus aan schort was talent. Eigenlijk kan hij niks bij de politie werd hij niet eens geaccepteerd als woordvoerder. Na mijn mening heeft dat niks te maken met discriminatie. In het plat Nederlands zullen ze zeggen ‘je kunt niet lullen’ al dacht hij er zelf anders over. Na wat research op google, kwam ik artikelen tegen die beweerde dat Marcouch uit een ‘maffia-familie’ komt. Die Ahmed, hij is toch geen gangster? Zijn familie grootschalige drugs handelaren het zal toch niet waar zijn. Aangezien het stukje op Crimebron helaas zeer weinig bronnen bevat, neem ik dit maar niet al te serieus. Wat is dan de reden van het trappen tegen de Marokkaanse samenleving. Uiteraard populariteit. Populair is hij zeker helemaal na de prachtige televisie confrontatie bij Pauw & Witteman waarin hij de Imam bekend om zijn ongenuanceerde uitspraken op een zeer kinderlijke wijze te kakken zet. Het is wat heen en geschreeuw in het Arabisch en Nederlands. Uiteindelijk bereikt Ahmed Marcouch wat hij wil populariteit.

Mensen vertellen de dag erna tijdens de koffie op het werk ‘die Marcouch dat is een goede. Hij is ook tegen de Islam en tegen die vervelende Marokkanen wat een goede man.’ Ik weet nu zo net niet of Marcouch ook echt een goede man is.



Ik ben gelukkig met dank aan Geert Wilders vrij in het verspreiden van mijn mening. Ik denk dat Marcouch niet meer en niet minder is dan een mediageil mannetje. Aandacht is het wat hij wil. Enkel en alleen aandacht. Ondertussen moddert hij rustig aan in de Nederlandse politiek zonder ook daadwerkelijk echt iets te presteren. Wat een mooi land dit Nederland. Allemaal leven we gelukkig bij elkaar en als je gaat schoppen tegen je eigen cultuur vinden alle mensen je geweldig en dat betekend aandacht. Aandacht is geld. Ik heb Marcouch in al zijn tijd nog niets zien presteren. Zijn stadsdeel is overgegeven aan een ander die nog bezig is de rotzooi van Marcouch op te ruimen. Helaas, dit staat natuurlijk nergens vermeld. Het verschil tussen vele politici en Marcouch is dat hij achteraf gezien één talent bezit. Hij weet wat hem populair kan maken. Hij werd op een dag wakker en dacht hoe kan ik nog meer stemmen krijgen heel Marokkaan hatend Nederland heb ik nu achter mij wat is het volgende. Daar kwam het twee vliegen in één klap-idee van Marcouch. Als ik nou pro-homo word dan heb ik weer een groep erbij die eventueel op mij zal stemmen. Daar ging hij dan. Er waren natuurlijk al vele ‘domme’ uitspraken gedaan over homo’s door onze Islamitische broeders in Nederland. Homo’s, Islam en misdragende Marokkanen, dat is de sleutel tot nog meer stemmen. Er kwamen tal van ideeën uit het meesterbrein van Marcouch. Ik ga niet de jongens aanpakken en het probleem oplossen. Neen, wat ik ga doen is het probleem nog groter in de media brengen en overal waar er over homoseksualiteit wordt gesproken zal ik de aandacht opeisen. Niet slecht bedacht EN het werkt. Dag in dag uit zagen we Marcouch zeuren over het buiten proportioneel homogeweld. Het moest en zal aangepakt geworden. Het werd zo goed aangepakt dat tijdens een demonstratie een homo alsnog een pak rammel kreeg. Van wie? Uiteraard van twee Marokkaanse dames. Die Marcouch toch? Gelukkig bleef het niet alleen bij het oplossen van homohaat. Marcouch had nog een andere groep bij wie er nog wel zieltjes te winnen waren. De joden, er was namelijk ook geweld tegen joden. Na de lokhomo wilde meneer Marcouch ook graag de lokjood in het leven roepen. Alleen het woord werkte al goed op mijn lachspieren. Helaas het lachen verging mij snel. Marcouch was namelijk serieus en er waren ook nog mensen die hem steunden. Je kunt ook daadwerkelijk alles verzinnen en de Nederlandse bevolking is voor. Als ik zo langzaam aan de ideetjes uit de ideeënbus van Marcouch bekijk begint het toch wel redelijk veel op de theorieën van Wilders te lijken. Pro-jood, pro-homo en tegen alles waar Marokkaan of moslim kan staan. Als ik zo kijk naar de cv van dhr. Marcouch volgen de tegenstrijdigheden elkaar op. Waar hij nu werkelijk voor staat en wat hij nu werkelijk wilt blijft voor mij een raadsel. Een beter Nederland is in ieder geval niet te realiseren met deze charlatan. Ik denk dat het ons ook altijd een raadsel zal blijven wat hij echt denkt. Zo lang wij het toestaan blijft Marcouch roepen wat de media en Nederland wil horen. Het is tijd om spijkers met koppen te slaan, Ahmed Marcouch. Ik hoop alleen dat er koppen gaan rollen en die van u als eerst.



Ik vind het serieus spijtig dat er mensen als Marcouch in Nederland als politicus gezien worden. Hij beschikt niet over de juiste intelligentie. Elke discussie die ik van hem zie verliest hij en kan er niks tegen inbrengen of hij begint te schreeuwen. Problemen worden niet opgelost. Enkele voorstanders van Marcouch vragen mij ook eens pluspunten van Marcouch te belichten. Ik zou dat met alle liefde doen. Ik heb alleen nog geen enkel plus gevonden. In stadsdeel Slotervaart zijn nog steeds grote problemen. Zoals wij laatst konden zien, het team van bijvoorbeeld Powned is nog steeds niet welkom in West. Er is nog steeds grootschalig overlast van probleem mocrootjes en de buurtcoaches of hoe deze door Marcouch in het leven geroepen groep ook mag heten hoor ik niks meer over. Daarna kreeg ik de tip om te kijken hoe goed het was van Marcouch dat hij het ROC probleem op de agenda heeft gezet. Het ROC probleem wat al zo groot is dat de onderwijsinspectie er al grondig mee bezig is. Gelukkig, Marcouch heeft het nog wel even meegenomen de tweede kamer in. Als ik mijzelf daar gelukkig om moet prijzen denk ik dat ik gelukkiger ben met Wilders in de tweede kamer. Ik denk ook dat het mede dankzij mensen als Marcouch zo makkelijk is geweest voor Wilders om de anderhalf miljoen stemmen waar hij zo trots op is binnen te houden. Wilders voegt daad bij zijn woord. Helaas de woorden van Marcouch raken kant noch wal en ik denk dat zijn daden al helemaal nooit zullen komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten