Totaal aantal pageviews

zaterdag 29 januari 2011

Koningin Zeef

De zon is buiten het licht, dat het voor ons makkelijker maakt om onze dagelijkse dingen te doen. Natuurlijk ook een bron van warmte. De zon brengt altijd iets vrolijks met zich mee. Dagelijks snakken mensen naar zon. Zodat ze hun schoonheden weer minder kunnen verhullen en zichzelf nog mooier kunnen laten worden. De zon stemt mensen positief. Zelfs Jan Mulder zegt in de lente, met het zonnetje erbij, weleens iets positiefs. Geloof het of niet. Kortom de zon is top. Ik heb goed nieuws. Laat ik nou iets gevonden hebben, waarmee je de hele dag de zon in huis hebt. Zelf noem ik haar graag ‘Koningin Zeef’.


Koningin Zeef is met haar 1.60m meer dan anderhalve meter positieve energie. Meer dan anderhalve meter humor en meer dan anderhalve meter liefde. Elk gesprek met haar eindigt in luid gelach. Of heeft iets vertederends. Op elke foto die je van haar ziet, staat ze met een lach van oor tot oor. Haar motto is: ‘De wereld is mooi’. Voor mijzelf heb ik hem veranderd in: ‘De wereld is mooi en Koningin Zeef nog mooier’. Dat even daar gelaten, is Koningin Zeef ook nog de ideale vrouw om mee te trouwen. Uiteraard krijg je wel een uitgebreide keuring voor je maar in de buurt mag komen van Koningin Zeef.

De keuring bestaat uit verschillende onderdelen. Een aanvraag om Koningin Zeef te mogen zien, kan in drievoud naar mij gemaild worden. Graag willen wij bij de aanvraag een zogenaamd bewijs van goed gedrag. Ja, we zijn nu al strenger dan de PVV. Deze keuring is zo streng om verschillende redenen, die we nu nog liever niet bekend maken. Mocht je door de eerste selectie heen komen, dan zou er een ontmoeting met Koningin Zeef plaats vinden. Het spijt mij dat we sommige moeten teleurstellen, maar niet iedereen is geschikt voor Koningin Zeef.

Koningin Zeef is namelijk, buiten het feit dat ze heel knap is, ook nog eens lief, intelligent, charmant en grappig. Deze combinatie zul je niet vaak tegen komen in een vrouw. Toch heb ik haar gevonden. Dit allemaal in Koningin Zeef. Ze is ook nog een duizendpoot, want ze kan van alles. Door haar schoonheid is ze, samen met haar vriendinnetje, met stip de nummer 1 knapste Funx medewerker. Ze heeft ook nog eens een eigen bedrijf. Er gaat niks boven Koningin Zeef. Via haar eigen bedrijf is Koningin Zeef in te huren, om luid schreeuwende mensen die graag hun mening willen ventileren in toom te houden. Ze bewaart de rust in elke discussie. En kan in ieder debat de orde handhaven. Wie het nu nog steeds niet met mij eens is dat Koningin Zeef, een zogenaamd ‘moordwijf’ is, daar wil ik liever niet meer mee praten. Deze oogverblindende jongedame is, denk ik, één van de meest gezochte in de rubriek: Uit het oog, op www.marokko.nl.

Als afsluiting zou ik graag willen vertellen, dat mocht je erachter komen wie Koningin Zeef is, dit discreet te houden. Het is, aangezien de nu al grote belangstelling voor Koningin Zeef, onbegonnen werk haar bekend te maken. Ik ben gedwongen haar in bescherming te nemen na dit verhaal over haar. Mocht u toch weten wie het is en haar aan willen spreken op straat, vraag eerst toestemming aan haar bodyguards. Ik ben dit ooit een keer vergeten. Heb nog steeds wat last van mijn kaak. Voor ik het vergeet. Het liefst word ik natuurlijk de ‘lover’ van Koningin Zeef, alleen ik heb al mijn geheimen al prijs gegeven. Ik ben daardoor een beetje gedaald in KZ-credits. Ik heb een hele lange weg te gaan voor ik weer een beetje uit de rode cijfers kom. Ik laat mij echter niet uit het veld slaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten