Totaal aantal pageviews

zondag 30 januari 2011

Vriendschap

Vrienden


Volgens mij speek ik niet alleen voor mijzelf, maar voor heel veel mannen als ik zeg dat ik de zin ‘maar we kunnen toch gewoon vrienden blijven?’ haat. Als je een vrouw of meisje heel erg leuk vindt of zelfs verliefd bent dan is vrienden blijven geen optie. Vrienden met een vrouw zijn is in ieder geval iets wat niet echt cool is. De meeste mannen die vrienden zijn met een vrouw die zijn homoseksueel. Als ik met een mooie vrouw bevriend ben denk ik stiekem toch wel hoe mijn lippen de haren aanraken. En als ik dan met haar winkel dan wil ik toch liever zien hoe ze er uit ziet zonder die nieuwe broek, dan met die nieuwe broek aan. Het is niet zo dat ik elke vrouw wil bespringen die ik ontmoet. Eigenlijk wel. Het gaat er alleen om dat als ik verliefd op je ben of ik vind je leuk dan wil ik geen vriendjes met je zijn. Het is inderdaad een mooie optie om dan vriendjes te worden. Maar nee, dat wil ik dan dus niet. En buiten het wil gedeelte ik kan het ook gewoon niet. Mijn hormonen laten het niet toe om vrienden met een vrouw te zijn. De vraag is dan ook geheel overbodig.

Na de vraag ‘maar we kunnen dan toch gewoon vrienden blijven?’ Wil ik ook heel vaak antwoorden met een wedervraag. Ook al is dat heel erg onbeleefd. Ik wil altijd vragen ‘mag ik je dan ook neuken?’ Ik ga het voor eens en voor altijd proberen uit de wereld te helpen. Dames, als een man jullie leuk vindt, geniet van de aandacht, geniet van de momenten. Willen jullie dat niet en wees dan duidelijk. Dus niet kiezen voor de vrienden blijven optie. Heel simpel. Je zegt gewoon:” Sorry, het gaat niets worden tussen ons mijn slipje kom je niet in we kunnen af en toe met elkaar praten en geniet er van.” Dan is het volkomen duidelijk. Een meisje waar ik mij nacht in nacht uit op aftrek, daar kan ik geen vrienden mee zijn. Daar wil ik mee het bed in duiken of wilde seks mee hebben boven op een keukentafel. Ik wil absoluut niet horen hoe verliefd je bent op een ander. Ik wil al helemaal geen foto’s zien van je nieuwe vriendje. Ook wil ik niet weten dat je nieuwe schoenen heb gekocht of dat je zo moe bent van je werk of school. Ik wil met je naar bed. Er zijn ook maar weinig vrouwen met wie ik een normaal gesprek kan voeren. Dit ligt niet aan mij. Mannen en vrouwen liggen gewoon niet op één lijn. Mannen denken aan heel andere dingen dan vrouwen. En ik wil met mijn vrienden praten over dingen waar ik aan denk. Mannen genieten ook van heel andere dingen dan vrouwen. En ik wil met mijn vrienden praten over dingen waar ik van geniet.

De vraag: Wil je als vrouw nooit meer aan mij vragen of ik vrienden wil blijven? Het antwoord kennen jullie nu namelijk al: NEE DAT WIL IK NIET! Ik wil gewoon met een vrouw nachtenlang seks hebben. Ik wil met een vrouw zoenend in slaap vallen. Ik wil met een vrouw alle dingend doen die ik juist niet met mijn vrienden kan doen. En ik wil met mijn vrienden alle dingen doen die ik met een vrouw niet kan doen. Vandaar dat ik met een vrouw geen vrienden kan zijn.

Het is natuurlijk ook gewoon echt iets vrouwelijks. Als jullie geen seks met ons willen tijdens een relatie is het de hoofdpijn. En als jullie geen relatie willen dan willen jullie wel vrienden blijven. Wat een onzin smoesjes zeg. En dan maar klagen dat mannen nooit eerlijk zin een relatie. Een man hoeft niet eerlijk te zijn. Als een man achter je aan loopt dan wil hij een relatie met je. En als hij een relatie met je wilt dan wilt hij met je naar bed. Zo simpel is het leven. Zo simpel is een man. Dat jullie dat nou niet begrijpen is jullie probleem. Maar gewoon een vriendschap is dus geen optie. Moge dat duidelijk zijn!

1 opmerking:

  1. Haha! Rachid, het is erg duidelijk! Zullen wij onze prille vriendschap dan maar verbreken?? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen